Selvom jeg i nogle år har været aktiv på Instagram, så er det her helt nyt for mig. Min helt egen portal. Det har medført mange tanker omkring, hvordan det vil blive taget imod, men også helt praktisk ift. teknikken, designet, reklamer. Der er gået MANGE tanker forud, og for at give et blik ind bag kulissen vil jeg dele nogle af dem her:
”Skal jeg til at lære at posere? Jeg ligner altid en, der prøver at sælge opvaskemaskiner, når jeg prøver at posere.”
”Det finder jeg lige ud af på Youtube.”
”Skal jeg have noget Copyright på, så folk ikke kan stjæle mine billeder? De får nok svært ved at modstå at stjæle billeder af genbrugssko og surdejsbrød, der ligner en elefantfod.”
”Hvad er reklame egentligt? Hvordan markerer man det? Hvad siger loven? Jeg spørger lige Miriam.”
”Hov. Nu er teksten orange. Okay, nu er den sort igen. Nu er skrifttypen ændret. Hvor er min sidebar? Hov, nu er mit billede mikroskopisk. Nej, nu slettede jeg mit tema!”
”Det finder jeg lige ud af på YouTube.”
”Åh gud nej, ikke HTML. The power of Christ compels you!”
“Gad vide, om YouTube har en video om det?”
”Nu vil den opdatere WordPress. Risikere at miste alt? HVAD?!»
”Hvis jeg mister alt, så må jeg lige YouTube det”
“Kan jeg nu købe mere guf med undskyldningen, at det skal jeg teste til min blog”
“Hvad er et plugin?”
”Hvorfor er alle mine billeder slørede? Eller er det mine øjne? Det youtuber jeg lige.”
“Hej – du ligner en, der står og mangler en opvaskemaskine?
Så er du kommet til den rette!”
Mia N
2 reaktioner
Jeg elsker at lady står bag dig og tydeligvis tænker “hvad fanden laver hun nu? Jeg vil ikke købe den skide opvaskemaskine. Gå ud og hent noget mad til mig…”
Det tænker hun altid. Mig og mine opvaskemaskiner.